czwartek, 1 sierpnia 2013

Pomysł na sierpień

Ostatnio przestawiłam się z ćwiczeń domowych na bieganie. W domu koncentruję się jedynie na jodze, natomiast zupełnie odpuściłam sobie pracę nad nogami i brzuchem. Chociaż moje nogi smukleją z biegu na bieg, to z przerażeniem zauważyłam dzisiaj, że mój brzuch coraz bardziej przypomina Michelin Mana.

Przydało by się go troszkę wyszczuplić, a najlepsze do takich zadań są wyzwania! Idealnie składa się to z pierwszym dniem miesiąca, dlatego mój sierpień ogłaszam miesiącem walki o talię osy :D Żeby nie było zbyt nudno, do moich codziennych aktywności dołączam 4 zestawy na brzuch, które będę ćwiczyć na przemian każdego dnia. 

Ultimate Workout for Belly Fat Loss - czyli 37 minutowy trening z kanału FitnessBlender. Zestaw łączy ze sobą ćwiczenia mięśni brzucha z lekkim cardio.
10 Minute Abs & Obliques Workout - kolejny zestaw od FitnessBlender. Tym razem krótszy, ale chyba najtrudniejszy z tych które wybrałam.
Mel B trening abs - mój ulubiony :) 

Jestem ogromnie zmotywowana i ciekawa wyników :) 

6 komentarzy:

  1. Próbowałam ćwiczyć z Mel B, ale nie do końca mi to wychodziło. Brak opodwiedniej motywacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja próbuję...dzięki za podpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę popracować nad moim brzuchem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Mel B, to moja ulubiona "trenerka", zawsze mnie motywuje ;)

    trzymam kciuki za postanowienie i na bieżąco będę tu zaglądać, więc miej się na baczności! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez lubię treningi mel b :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fitness Blendera bardzo lubię :) Przetestuję ten pierwszy zestaw, bo zawsze robiłam cardio lub coś na tyłek :)

    OdpowiedzUsuń