środa, 21 sierpnia 2013

30 dniowy MiszMasz treningowy - pierwsze wrażenia

Właśnie skończyłam 3 dzień wyzwania organizowanego na facebooku przez Tablicę Motywacji. Program treningowy trwa 30 dni, a na każdy dzień tygodnia zaplanowane są inne zestawy. Ćwiczenia angażują mięśnie brzucha, nóg i pośladków.
Zarówno zestawy jak i nasi "trenerzy" są bardzo urozmaicone, nie ma więc czasu na monotonię i każdy z pewnością znajdzie tu swoje ulubione ćwiczenia :) Przyznam, że wiele z tych zestawów jest dla mnie nowością i na pewno przydadzą mi się na przyszłość :)

Poza bieganiem, nie pamiętam kiedy ostatnio ćwiczyłam z takim zaangażowaniem :) Chociaż już od wczoraj chodzę obolała to po krótkiej rozgrzewce jestem gotowa na więcej. Największy wycisk dają mi chyba ćwiczenia pośladków, które pieką mnie niemal przez cały trening.
Poza tym ogromnie się cieszę, że wśród tych wszystkich ćwiczeń tylko raz pojawia się Chodakowska. Chociaż czasem ćwiczę skalpel to reszta jej zestawów jest dla mnie zbyt intensywna. 40 minut cardio ćwiczonego na granicach wytrzymałości nie jest dla mnie. Bo przecież sport ma również dawać przyjemność :)

Ogólnie jestem bardzo pozytywnie nastawiona i czuję, że uda mi się to zrealizować do końca. Od siebie dodałam jedynie więcej rozciągania i po każdym treningu przeznaczam na to ok. pół godziny.


PS. Dzisiaj jadę do Katowic oglądać pierwsze mieszkanie na wynajem, trzymajcie kciuki!

12 komentarzy:

  1. musi boleć, wtedy są efekty ;)
    po za tym gratuluję motywacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie brałam udziału w tym wyzwaniu, ale trzymam kciuki :)

    Katowice ? mieszkam w okolicy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też ćwiczę:) trzeci dzień za mną :))

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo fajne to :) nie widziałam tego wcześniej :)

    widzę, że mamy podobne nastawienie do Ewy Ch. nie mogę przekonać się do jej zestawów właśnie dlatego, że jestem po nich po prostu zmordowana w najgorszy z możliwych sposobów..

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj,
    chciałbym Cię ( jako twórcę tego bloga ) oraz Twoich gości zaprosić na portal blogbook.pl, który jest pierwszym w sieci serwisem zbierającym w jednym miejscu blogi i posty.

    Ideą i celem stworzenia tego serwisu jest zebranie jak największej ilości blogów i przedstawienie ich w prostej i przystępnej formie dla czytelników,
    aby w jednym miejscu mogli czytać posty z różnych dziedzin nauki, życia, sportu itp.

    Mam nadzieję, że też weźmiesz udział w tej akcji i Twój blog dołączy do tego grona, a Tobie pozwoli zwiększyć rozpoznawalność oraz oglądalność Twoich wpisów.
    Zarejestruj się ( 1 minuta ) i w „Profil”->”Twoje blogi” dodaj swój blog. I tyle. Reszta dzieje się automatycznie.

    Serdecznie zapraszam i wierzę, że już niedługo przeczytam Twoje posty na blogbook.pl.

    Co zyskujesz na dodaniu swojego bloga ?
    1) dotarcie ze swoim blogiem do osób czytających inne blogi,
    2) darmową reklamę poprzez „Blog dnia” oraz „Post dnia” na Blogbook.pl oraz Facebook.pl,
    3) Twój blog i posty mają więcej linków bezpośrednich, a więc pozycjonowanie google,
    4) wszystkie posty i blogi są otwierane bezpośrednio na stronie domowej, a więc statystyki,

    Pozdrawiam i pozostaję do dyspozycji w przypadku pytań lub wątpliwości

    Michał Ludczyński

    www.blogbook.pl


    PS.
    Projekt jest całkowicie prywatny i darmowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za mieszkanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jestem w trakcie 30 dniowego treningu :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie są efekty tej metody?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe, czy po takim 30 dniowym dietetycznym planie nie wrócisz do poprzedniej wagi? Niestety wszystkie postanowienia z reguły kończą się szybko, np. dieta 1000 kalorii to mit, bo nie ma osób, które mogą ją dłużej stosować i po pierwszych efektach pojawia się efekt jojo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za ten artykuł polecę go koleżance i życzę dalszej motywacji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze spróbować tego planu skoro jesteś zadowolona :P

    OdpowiedzUsuń