wtorek, 12 marca 2013

Fit galeria

Poniedziałek, godzina 23:03. W domu pogasły już światła, słychać ciche pochrapywanie brata zza ściany. Tymczasem ja leniwie schodzę z łóżka, chwytam za hantle i zaczynam machać bicepsem. Typowa Chiquita. Ile to razy zdarzyło mi się myć okna po ciemku, po prostu "bo tak" ;) Notorycznie odkładam wszystko na później i stosuję prokrastynację na wszelkie możliwe sposoby. Nie przepadam za tą cechą, ale chyba powoli uczę się z nią żyć ;)

Wypada mi jutro dzień biegania, jednak z bólem serca muszę odpuścić. Już nie pamiętam kiedy ostatnio byłam przeziębiona i pragnę, żeby tak zostało. Z mroźnym wiatrem raczej nie wygram...

Dzień spędziłam całkiem twórczo. Właśnie urządziłam swoje miejsce inspiracji. W takich projektach wszystko musi mi idealnie odpowiadać i jak coś sobie ubzduram to muszę to zrobić, dlatego znalezieniu właściwego szablonu poświęciłam dobre 3 godziny -,- (dlatego docenię każdy przejaw zainteresowania ;)). No ale w końcu ruszyłam do przodu i mogę się pochwalić swoim tumblrem :) Galeria, głównie o tematyce fitspo, ale nie tylko.
Zachęcam do śledzenia, a nuż uda mi się kogoś zachęcić do ćwiczeń.  A może macie tam swoje galerie? Chętnie zaobserwuję.
Tymczasem żegnam i życzę słodkich snów :)

chiquita717.tumblr.com




7 komentarzy:

  1. z chęcią założyłabym tumblr, ale obawiam się,że pochłonie on mnóstwo mojego czasu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście, jest to ogromny pożeracz czasu ...

      Usuń
  2. też czasem tak mam że czuję że za mało ćwiczyłam i wtedy łapie się za ćwiczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też myślałem nad tumblr :) Bardzo pozytywna galeria :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy ćwiczenie późnym wieczorem jest dobrym pomysłem, ale zgodzę się z przedmówcą. Pozytywna galeria.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna galeria, pozytywny blog, galerię dodaję do zakładek z motywującymi zdjęciami, a bloga do ulubionych (u siebie na blogu też, przepraszam, że tak bez pytania! ;)), żeby tak mi się chciało, jak mi się nie chce! pozdrowienia! (kropkapeel.blog.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. aj niestety nie było miejsc na zumbie i akurat w tym klubie fitness wszystkie dni, gdzie odbywa się zumba są już zapełnione, masakra jakaś, mam nadzieję, że uda mi się pójść w przyszłym tygodniu :)

    skoro jesteś przeziębiona to życzę powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń