sobota, 23 lutego 2013

Tygodniowy rozkład jazdy

Mój plan ćwiczeń zmienia się bardzo często i jest ogromnie elastyczny. Ale potrzebuję małego rozplanowania, aby w ciągu tygodnia ująć treningi w całość. Każdego dnia poświęcę na ćwiczenia 40-70 minut. Dodatkowo, zgodnie z wiosennym wyzwaniem codzienne ćwiczenia brzucha z mel b. Do końca lutego pragnę rezygnować ze słodyczy, do których ciągle pałam płomienną miłością. Wiem, że problem tkwi w psychice, a wszystko ma solidne fundamenty w lenistwie. Dużo łatwiej jest sięgnąć po coś dobrego, co nie  wymaga przygotowania a zaspokoi głód i uzupełni zapas energii...

Dzień
Ćwiczenia
23.02
10 minutowy trening nóg +wewn. strona ud
ultimate workout for belly fat loss
24.02
ramiona (ogólne, triceps, barki) +plank
rozciąganie
25.02
turbo
joga
26.02
10 minutowy trening nóg +wewn. strona ud
ultimate workout for belly fat loss
27.02
ramiona (ogólne, triceps, barki) +plank
rozciąganie
28.02
turbo
joga

Plan składa się z moich ulubionych zestawów, które wykonuję najczęściej. Obejmuje tylko 6 dni, ponieważ marzec chcę przeznaczyć na 30 day shred :) Myślę, że po wykonaniu go w końcu przedstawię moje efekty na zdjęciach. Wiem, że moje ciało już się zmienia. Zaczynam odbierać pozytywne komentarze znajomych. Najbardziej cieszy mnie utrata boczków. I z dumą klepię się po płaskim brzuszku po przebudzeniu :)




4 komentarze:

  1. ciekawy plan na tydzień :) dla mnie niestety skalpel jest jeszcze czarną magią, a co dopiero turbo! podziwiam i czekam na relację z efektów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię sobie robić takie tygodniowe plany:) I staram się je realizować, w końcu też chcę kiedyś poklepać się po płaskim brzuchu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że również lubisz treningi Jilian:) są stosunkowo krótkie i przyjemne:) i przede wszystkim dają efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się pracowity tydzień :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń