piątek, 1 lutego 2013

Buty ASICS Gel Afforest SS12

Kochani, mam zaszczyt przedstawić Wam moje nowe przyjaciółki !
Od wczoraj jestem szczęśliwą posiadaczką porządnych butów do biegania :)

Do tej pory biegałam w najzwyklejszych butach z dolnej półki. Były zakupione spontanicznie i nie spodziewałam się wtedy jak istotny jest wybór właściwego modelu. Nie powiem, że były bublem, bo niejeden szczyt w nich zdobyłam i przez kilkanaście kilometrów biegu mi służyły, ale wyciągając je ostatnio z szafy stwierdziłam, że czasy ich świetności niestety już minęły ;)

Po dłuższych poszukiwaniach na allegro w końcu odwiedziłam decathlon. Z początku zraził mnie bardzo mały wybór, myślałam, że będę mogła przebierać w znanych markach. Na szczęście znalazłam te właściwe :) Długo nie musiałam się zastanawiać, tym bardziej, że były mocno przecenione (o prawie 200zł), a taka okazja nie zdarza się codziennie.
Według producenta:
"Rearfoot GEL Cushioning System absorbuje wstrząsy powstałe, kiedy stopa ląduje, a w połączeniu z podeszwą środkową wykonaną z pianki EVA dostarcza doskonałych wrażeń biegowych. 
Trusstic System redukuje masę buta i zapewnia optymalną sztywność obuwia przy skrętach dla lepszej stabilizacji śródstopia."
I rzeczywiście, porównując inne dostępne w sklepie modele, wiele z nich wydawało mi się zupełnie płaskich. Tutaj podeszwa jest dobrze wyprofilowana, but jest lekki i wygodnie leży na stopie :)

Już od dawna marzyły mi się takie cudeńka :) Mam nadzieję, że uchronią mnie od bólu kostek, który często towarzyszył mi poprzedniego lata. Chce mi się biegać już! Za oknem pachnie wiosną, a ja siedzę w notatkach z legislacji ...  Głupia sesja i przeklęty jutrzejszy egzamin :<



2 komentarze:

  1. gdy się dużo biega, dobre buty to podstawa :) ja pokochałam swoje od pierwszej przymiarki już w sklepie, bo porównanie do wcześniejszego obuwia - niebo a ziemia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już nie mogę się doczekać aż kupie nike do biegania ! U mnie na blogu podsumowanie stycznia i plany na luty .mam nadzieje że będziesz mnie wspierać w moich postanowieniach . Ja jak zawsze chętnie czytam posty na twoim blogu i śledzę postępy :)
    http://perfektbin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń