piątek, 18 stycznia 2013

Love your arms


Silne mięśnie ramion są absolutną podstawą dla prawidłowego wykonania wielu pozycji w jodze. W związku  z tym zaprezentuję Wam kilka ćwiczeń, które wzmocnią i podkreślą mięśnie rąk. Zwykle trening ramion kojarzy nam się z treningiem kulturystycznym, jednak prawidłowo dobrany ciężar i częstotliwość ćwiczeń ujędrnią naszą skórę, delikatnie wyrzeźbią i uwydatnią nasze mięśnie :)
Większość z zaprezentowanych ćwiczeń jest jasna i nie wymaga komentarza. Do treningu będą nam potrzebne ciężarki oraz coś do podparcia (stabilne krzesło bądź brzeg łóżka).
Na koniec nie zapomnijmy o rozciąganiu!
(Kliknij na obrazek, żeby go powiększyć)



 








3 komentarze:

  1. ćwiczysz jogę ? bardzo fajne te ćwiczenia a 6 jest na płycie ewy - turbo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Joga jest bardzo fajna. Kiedyś próbowałam, ale jakoś zrezygnowałam i zajęłam się bardziej ćwiczeniami kardio. Może uda mi się kiedyś do tego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A i tu mnie masz! Moje ramiona są bardzo chude i bardzo słabe. Jakoś zawsze wolałam skupić się na ćwiczeniach brzucha, pośladków, nóg i tak mi zostało :)

    OdpowiedzUsuń